Opkoper kantoormeubilair Leiden

Bij ons kunt u al uw overbodige kantoormeubilair in één keer verkopen! Dit betekent dat u snel en gemakkelijk van uw overbodige meubels af kunt komen. Naast een snelle service, kunnen wij het kantoormeubilair zelf demonteren en weghalen. 

Wij betalen u direct voor de overdracht, zodat u meteen kunt investeren in nieuw meubilair voor uw kantoor. Met oog voor het milieu streven wij naar een circulaire benadering, waarbij we geschikte meubels een tweede leven geven. 

Kies voor gemak, betrouwbaarheid en milieuvriendelijkheid. 

Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij jou kunnen helpen bij het opkopen van kantoormeubilair in Leiden.

Inhoudsopgave

De voordelen van Legekantoren.nl

Benieuwd hoe wij jouw kantoormeubilair in Leiden opkopen?

Bekijk hieronder hoe wij in 6 stappen jouw kantoormeubilair opkopen:

1. Kennismaking

Een van onze experts bezoekt graag uw locatie voor een grondige evaluatie.

2. Offerte + Stappenplan

Wij stellen een vrijblijvende offerte op en maken een gedetailleerd stappenplan.

3. Goedkeuring

Na de goedkeuring stemmen we in overleg de ideale startdatum en opleveringsdeadline af

4. Ophalen Kantoormeubilair

Ons professionele team voert het kantoormeubilair af.

5. Bezemschoon

Na de ontruiming zorgen wij natuurlijk dat er niks achterblijft en het kantoor bezemschoon en casco wordt achtergelaten

6. Sleuteloverdracht

Een zorgeloze sleuteloverdracht is het eindresultaat waar u op kunt rekenen

Stappenplan bedrijfsontruiming en opkoper kantoormeubilair

Liever je bedrijf laten ontruimen?

Duurzaam

Wanneer een bedrijf failliet gaat of besluit tot een volledig nieuwe inrichting, blijft er vaak veel kantoormeubilair over dat te waardevol is om weg te gooien. En dat is waar wij in beeld komen.

Duurzaamheid is een van onze grootste prioriteiten  – we geloven niet in verspilling. Daarom kopen we grote partijen kantoormeubilair op, wat we vervolgens een tweede leven geven. Zo dragen we bij aan een circulaire kantoorinrichting.

Zodra de gebruikte kantoormeubelen bij ons aankomen, onderwerpen we ze aan een grondige technische controle. Meubels die niet aan deze inspectie voldoen, worden volledig gedemonteerd. We slaan de bruikbare onderdelen op, waardoor we inmiddels een aanzienlijke voorraad reserveonderdelen hebben opgebouwd. Hiermee kunnen we de binnengekomen producten zelf repareren en zo een tweede leven geven.

Hoeveel ontvang ik voor mijn opgekochte kantoormeubilair?

De prijs voor het kantoormeubilair wordt volledig bepaald door diverse factoren die van invloed zijn op de totale kosten. Een cruciale rol hierin wordt gespeeld door de omvang van de inboedel. Hoe groter het pand en hoe meer inboedel aanwezig is, des te hoger zullen de kosten zijn. Ook speelt het merk van jouw meubilair een rol. Wij zijn erg geïnteresseerd in de volgende merken:

  • Ahrend
  • Arper
  • Artifort
  • Aspa
  • Bisley
  • BMA Axia
  • Frits Hansen
  • Gispen
  • Hay
  • HAG
  • Haworth Comforto
  • Herman Miller
  • Kembo
  • Moroso
  • Steelcase
  • Vitra

Aangezien elk bedrijfspand en elke inboedel uniek zijn, vragen wij jou voorafgaand aan de ontruiming altijd een vrijblijvende offerte aan te vragen. Elk bedrijf en elke bedrijfsontruiming is namelijk anders. Door dit te doen, kunt u een nauwkeurige schatting krijgen van de kosten die specifiek van toepassing zijn op uw situatie.

Succesvolle projecten

Wanneer heb je een opkoper van kantoormeubilair in Leiden nodig?

Er zijn diverse situaties waarin de expertise van een professionele opkoper van kantoormeubilair van onschatbare waarde kan zijn. Wij begrijpen dat elke situatie uniek is en zijn klaar om je te ondersteunen bij belangrijke beslissingen. Hier volgen enkele veelvoorkomende omstandigheden waarbij onze dienstverlening cruciaal kan zijn:

  • Bedrijfsverhuizing: Gaat je bedrijf verhuizen? Een opkoper kan je helpen om op een georganiseerde manier afstand te doen van overbodige spullen voordat je naar de nieuwe locatie gaat.

  • Liquidatie en faillissement: Tijdens moeilijke periodes, zoals bij liquidatie of faillissement, biedt een opkoper ondersteuning om verantwoord afscheid te nemen van kantoormeubilair, terwijl je waarde behoudt.

  • Overtollige voorraad: Wanneer je voorraadbeheer je beschikbare ruimte overtreft en je met een overschot zit, helpen wij je graag met het creëren van meer ruimte.

  • Beschadigde meubilair: Verschillende oorzaken kunnen leiden tot schade tijdens transport. Legekantoren.nl geeft beschadigde items een tweede leven.
Opkoper kantoormeubilair
Certificaat circulair voor het gerecyclede kantoormeubilair

Certificaat Circulair

Door middel van dit certificaat willen we transparantie bieden en onze klanten informeren over ons circulaire beleid. Het toont aan hoeveel kantoormeubilair we hebben hergebruikt, gerecycled of op een andere duurzame manier hebben verwerkt, in plaats van het simpelweg weg te gooien. Op deze manier dragen we bij aan het verminderen van afval en het bevorderen van een circulaire economie.

Wij stellen graag het Certificaat Circulair kosteloos ter beschikking, waarin u een duidelijk inzicht krijgt in de hoeveelheid kantoormeubilair die wij hebben overgenomen en hoe dit op een verantwoorde manier wordt verwerkt. Het Certificaat Circulair biedt je een gedetailleerd overzicht van onze inspanningen op het gebied van circulaire economie en duurzaamheid.

Neem contact met ons op

Gebruik onderstaand contact formulier. Wij kijken er naar uit om jullie te helpen met het opkopen van jouw kantoormeubelen.

Blank Form (#3)

Scroll naar boven