Opkoper Kantoormeubilair

Op zoek naar een opkoper voor uw kantoormeubilair?

Zijn uw huidige meubels ernstig aan vervangen toe, bent u van plan uw werkomgeving opnieuw in te richten of heeft u om een andere reden behoefte aan nieuw meubilair? Dan zijn wij de perfecte opkoper van kantoormeubilair.

Bij ons kunt u al uw overbodige kantoormeubilair in één keer verkopen! Dit betekent dat u snel en gemakkelijk van uw overbodige meubels af kunt komen en het pand casco kan opleveren. Naast een snelle service, kunnen wij het kantoormeubilair zelf demonteren en weghalen. Wij betalen u direct voor de overdracht, zodat u meteen kunt investeren in nieuw meubilair voor uw kantoor.

Wilt u uw kantoormeubilair snel verkopen? Vul dan het waardebepalingsformulier onderaan deze pagina in. Het invullen is gratis en geheel vrijblijvend. Binnen twee werkdagen nemen wij contact met u op en doen wij direct een bod als we geïnteresseerd zijn.

De voordelen van Legekantoren.nl

Stappenplan bedrijfsontruiming en opkoper kantoormeubilair

Wil je liever het hele pand casco laten ontruimen?

Hoe werkt het opkopen van kantoormeubilair? De checklist.

  1. Een van onze experts bezoekt graag jouw locatie voor een grondige evaluatie.
  2. Een vrijblijvende offerte en gedetailleerd stappenplan liggen daarna voor je klaar.
  3. Na uw goedkeuring stemmen we in overleg de ideale startdatum en opleveringsdeadline af zodat alles perfect in jullie planning past.
  4. Vanaf dat moment kan je vol vertrouwen achterover leunen, want wij nemen alle zorgen uit handen.

Een zorgeloze sleuteloverdracht en een bezemschoon kantoor is het eindresultaat waar je op kunt rekenen!

Geef waardevol kantoormeubilair een tweede kans

Wanneer een bedrijf failliet gaat of besluit tot een volledig nieuwe inrichting, blijft er vaak veel kantoormeubilair over dat te waardevol is om weg te gooien. En dat is waar wij in beeld komen.

Duurzaamheid is een van onze grootste prioriteiten  – we geloven niet in verspilling. Daarom kopen we grote partijen kantoormeubilair op, wat we vervolgens een tweede leven geven. Zo dragen we bij aan een circulaire kantoorinrichting.

Zodra de gebruikte kantoormeubelen bij ons aankomen, onderwerpen we ze aan een grondige technische controle. Meubels die niet aan deze inspectie voldoen, worden volledig gedemonteerd. We slaan de bruikbare onderdelen op, waardoor we inmiddels een aanzienlijke voorraad reserveonderdelen hebben opgebouwd. Hiermee kunnen we de binnengekomen producten zelf repareren en zo een tweede leven geven.

Opkoper-kantoorstoelen

Tevreden klanten

Wat levert mijn kantoormeubilair op?

De prijsstelling voor het opkopen van kantoormeubilair wordt volledig bepaald door diverse factoren:

  1. De omvang van de partij.
  2. De conditie van het meubilair.


Bij grotere bedrijfspanden en een grotere hoeveelheid meubilair zullen de kosten hoger uitvallen.

Aangezien elk bedrijfspand en elke set meubilair uniek is, vragen we u om voorafgaand aan het opkopen een vrijblijvende offerte aan te vragen. Elk bedrijf en opkoopopdracht is namelijk anders. Op deze manier kunt u een nauwkeurige schatting krijgen van de kosten die specifiek van toepassing zijn op uw situatie.

Wat valt er onder kantoormeubilair?

Van vergaderstoelen tot ladekasten. Wij kopen uw volledige inventaris op. Bij ons kunt u dus uw gehele kantoorinrichting kwijt. Wij kopen onder andere:

  • Archiefkasten
  • Bureaus
  • Bureaustoelen
  • Vergaderstoelen
  • Vergadertafels
  • Ladekasten
  • Loungebanken
  • Opbergkasten
  • Receptiebalies
Wilt u uw gehele bedrijf laten ontruimen?
Verschillende kantoormeubelen

Veelgestelde vragen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ben jij klaar om je kantoormeubilair te verkopen?

Gebruik onderstaand contact formulier. Wij kijken er naar uit om jouw opkoper te worden.

Neem contact met ons op

Blank Form (#3) (#4)

Scroll naar boven